دانلود FRAMED 1.0.7 – بازی پازلی خارق العاده اندروید + دیتا
.
Instagram
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

FRAMED v1.0.6 – بازی خارق العاده پازلی “قاب” اندروید برای اولین بار در فارسروید همراه دیتا + تریلر
امتیاز 4.9 از 5.0 و قیمت 0.99 دلار در Google Play
تست شده و آفلاین – پیشنهاد ویژه

FRAMED بازی جدید و واقعا زیبا در سبک بازی های پازل از استودیوی بازیسازی Noodlecake Studios Inc است که ساعت ها قبل نسخه اول ان با قیمت 0.99 دلار برای گوشی های اندرویدی در گوگل پلی معرفی گردید. در این بازی شما نقش یک تبهکار ظاهر می شوید! حالا شما یک کار خلاف سنگین و تپل انجام داده اید و پلیس ها به دنبال شما هستند! وارد یک ساختمان بلند می شوید و پلیس ها از پایین و بالا شما را محاصره کرده اند! ناگهان یک طناب برای خشک کردن لباس ها می بینید که از پنجره همان ساختمان به ساختمان دیگری در روبرو متصل شده است! هر لحظه امکان شکسته شدن در توسط پلیس ها وجود دارد و شما باید سریعا تصمیم خود را بگیرید و مصممید که روی طناب بپرید و بعد از روی آن لیز بخورید! روی طناب می پرید و در حال لیز خوردن هستید که بنگ! یک تیر به شما خورد و متاسفانه مردید و هیچ کاری از دست شما بازی کننده این عنوان بر نمی آید! اما صبر کنید، جای کارت دوم و سوم را عوض کنید و به این صورت یک پرنده که در جلوی پنجره نشسته است، به هوا می پرد و باعث می شود که تیر پلیس‌ها به خطا برود. آخر خلاقیت تا چه حد! در واقع شما قبل از شروع گیم پلی بازی باید جای کارت های مختلفی را که در صفحه نمایش می‌بینید، عوض کنید تا به یک سیر عقلانی برسید و بتوانید آن مرحله را رد کنید! برای این کار هم شما باید ترتیب کارت ها را طوری بچینید که از موانع بازی مانند پلیس‌ها، دره‌ها بدون خطر عبور کنید! حالا پس از مدت کمی که از انتشار این بازی می‌گذرد،‌ هیدئو کوجیما خالق سری بازی های متال گیر سالید این بازی را به عنوان بازی سال خود معرفی کرده است!

برخی از ویژگی های بازی پازل FRAMED اندروید :

  • بازی در انواع مکان های مختلف
  • شامل انواع پازل های متنوع
  • موسیقی متن واقعا زیبا
  • گرافیک خیره کننده اچ دی

به راستی که سازندگان عنوان FRAMED ریسک بسیار زیادی را به جان خریده‌اند و توانسته‌اند یک بازی خاص با استایل تاریک و نوآر، موسیقی‌های جاز بسازند و سخت‌تر از همه، آن‌ها را این‌قدر خوب پیاده کنند که هیدئو کوجیما را مجذوب کند! اگر از علاقه مندان به بازی های پازل هستید تحت هیچ شرایطی بازی فوق العاده زیبای FRAMED را از دست ندهید.

تغییرات نسخه ی v1.0.6 :

* انتشار نسخه ی اول بازی در گوگل پلی.

 

دانلود FRAMED - بازی پازلی خارق العاده اندروید + دیتا

 

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل apk را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را با رمز www.dl.farsroid.com از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.noodlecake.framed را در مسیر Android/obb کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 

ILIVID

دانلود کنید

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم

دانلود فايل ديتا با لينک مستقيم

دانلود تريلر با لينک مستقيم

 




:: موضوعات مرتبط: بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود اخرین اپدیت کلش , اپدیتclash of clans , دانلود اخرین نسخه کلش , دانلود اخرین نسخه کستل کلش , دانلود اخرین اپدیت بازی برخورد قبیله ها 3شهریور , دانلود بازی استراتژیک , دانلود اخرین بازی های بروز شده , دانلود اخرین اپدیت وایبر , دانلود اخرین نسخه تلگرام , دانلود اخرین اپدیت واتس اپ ,
:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پویا اندیشه
ت : جمعه 6 شهريور 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی